Typ publikácie | Vedecká monografia |
Rok vydania | 2015 |
Vydavateľstvo | Vydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica |
Autor (podľa obálky) | Dagmar Škvareninová |
Autori z UMB | Škvareninová Dagmar, Mgr. |
ISBN | 978-80-557-0870-6 |
ISSN | |
Počet strán | 208 |
V predkladanej publikácii, so silne interdisciplinárnym rozmerom, autorka otvára zaujímavú tému: viacslovné pomenovania v mediálnej komunikácii v dvoch odlišných sociokultúrach. Práca pristupuje k skúmanej problematike z pragma-socio-komunikačnej perspektívy, čím obohacuje lingvistické myslenia a poukazuje na dynamické zmeny v spôsobe komentovania spoločensko-politickej i ekonomickej reality, ktorá následne ovplyvňuje aj samotný jazyk ako nástroj komunikácie.