Typ publikácie | Vedecká monografia |
Rok vydania | 2019 |
Vydavateľstvo | Vydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica |
Autor (podľa obálky) | Alžbeta Brozmanová Gregorová |
Autori z UMB | Bariaková Zuzana, PaedDr., PhD.; Kubealaková Martina, Mgr., PhD.; Brozmanová Gregorová Alžbeta, PhDr., PhD.; Heinzová Zuzana, Mgr., PhD.; Nemcová Lívia, Mgr., PhD.; Kurčíková Katarína, PhDr., PhD.; Kamarášová Lucia, PhDr., PhD.; Rovňanová Lenka, PaedDr., PhD.; Vašašová Zlata, doc. PhDr., PhD.; Šolcová Jana, Mgr., PhD.; Šavrnochová Michaela, PhDr., PhD. |
ISBN | 978-80-557-1650-3 |
ISSN | |
Počet strán | 166 |
Stiahnuť publikáciu |
Cieľom monografie bolo predstaviť stratégiu service learning a niektoré
výskumné zistenia zamerané na prínosy service learningu pre študentov
a študentky. Autorský kolektív zvolil štruktúru od širšieho predstavenia pedagogickej
stratégie service learning ako stratégie aktívneho učenia a učenia
sa založenej na službe v prospech iných s cieľom formovania občianskej
zodpovednosti a rozvoja profesijných a kľúčových kompetencií, ktorú
ukotvil v diskurze o treťom poslaní univerzít s prihliadnutím na špecifiká
slovenského priestoru.
Publikácia vychádza v rámci VEGA č. 1/0671/17 Vplyv inovatívnej stratégie
vzdelávania service learning na rozvoj kľúčových kompetencií a občianskej
angažovanosti študentov a študentiek vysokej školy.