Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Managerial communication

Managerial communication
Typ publikácieVysokoškolské skriptá
Rok vydania2020
VydavateľstvoVydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica
Autor (podľa obálky)Lukáš Smerek, Milota Vetráková
Autori z UMBVetráková Milota, prof. Ing., PhD.; Smerek Lukáš, Ing.
ISBN978-80-557-1769-2
ISSN
Počet strán154
Communication is a basic prerequisite for everyday life in companies as well. Without effective communication, managers are unable to make successful decisions of operational and strategic importance, to establish and develop working and personal interpersonal relationships. The aim of the textbook "Managerial Communication" is to show how perceive verbal and nonverbal tools of expression, anticipate and actively influence the solution of various communication situations, improve in professional communication, point out that the culture of spoken word is as important as ability to conduct a job interview or lead a project team. The publication elaborates the process of social communication with emphasis on interpersonal verbal and nonverbal communication, mutual perception of communicators, elements and relationships in the communication process. It shows manager in various communication situations such as an interview, work meeting, business meeting or public appearance. It describes the specifics of these situations and provides suggestions on how best to handle them. The textbook deliberately combines theoretical knowledge with practical experience, case studies, tasks and questions for discussion and solution. The latest trends in the communication of successful managers and examples of good practice from the ancient past have been reflected in the content of individual chapters.

Tvorba web stránok, www.webcreators.sk | Webhosting - HostCreators | Admin