Inkluzívne vzdelávanie - dilemy a perspektívy
Typ publikácie | Vedecká monografia |
Rok vydania | 2017 |
Vydavateľstvo | Vydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica |
Autor (podľa obálky) | Katarína Vančíková, Štefan Porubský, Beata Kosová |
Autori z UMB | Porubský Štefan, doc. PaedDr., PhD.; Vančíková Katarína, PaedDr., PhD.; Kosová Beata, prof. PhDr., CSc. |
ISBN | 978-80-557-1278-9 |
ISSN | |
Počet strán | 102 |
Vydavateľstvo UMB BELIANUM, Tajovského 51, Banská Bystrica |
Cena s DPH: 3,10 € |
Monografia Inkluzívne vzdelávanie – dilemy a perspektívy je výstupom riešenia širšie koncipovanej výskumnej úlohy, ktorá reaguje na aktuálnu situáciu v slovenskom školstve. Vznikla ako prirodzená potreba riešiteľského tímu zadefinovať si sociálne, pedagogické a filozofické východiská inkluzívneho vzdelávania. Má ambíciu motivovať odbornú verejnosť ku kritickému uvažovaniu o koncepte inkluzívneho vzdelávania. Vychádza z presvedčenia autorov o tom, že inkluzívne vzdelávanie je cesta ku skvalitneniu vzdelávacích služieb. Je zároveň výzvou k širšej diskusii, ktorej výsledkom by mal byť systém premyslených krokov zavádzania inkluzívneho vzdelávania do praxe našich škôl.
Monografia Inkluzívne vzdelávanie – dilemy a perspektívy je výstupom riešenia širšie koncipovanej výskumnej úlohy, ktorá reaguje na aktuálnu situáciu v slovenskom školstve. Vznikla ako prirodzená potreba riešiteľského tímu zadefinovať si sociálne, pedagogické a filozofické východiská inkluzívneho vzdelávania. Má ambíciu motivovať odbornú verejnosť ku kritickému uvažovaniu o koncepte inkluzívneho vzdelávania. Vychádza z presvedčenia autorov o tom, že inkluzívne vzdelávanie je cesta ku skvalitneniu vzdelávacích služieb. Je zároveň výzvou k širšej diskusii, ktorej výsledkom by mal byť systém premyslených krokov zavádzania inkluzívneho vzdelávania do praxe našich škôl.