Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality

Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality
Typ publikácieVysokoškolské skriptá
Rok vydania2021
VydavateľstvoVydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica
Autor (podľa obálky)Lucia Bartková
Autori z UMB
ISBN978-80-557-1878-1
ISSN
Počet strán148
Publikácia „Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality“sa venuje problematike manažérstva vzťahov so zákazníkom v kontexte požiadaviek na systémy manažérstva kvality. Vymedzuje vzťah marketingu a manažérstva vzťahov so zákazníkom, ako aj vzťah manažérstva vzťahov so zákazníkom a normalizovaných požiadaviek na systémy manažérstva kvality. Zaoberá sa problematikou zákazníka a jeho typológie. Venuje sa problematike tvorby hodnoty pre zákazníka, zisťovaniu hodnoty zákazníka pre podnik a posudzovaniu hodnoty vzťahu so zákazníkom. Definuje pojem spokojnosť a uvádza základné techniky jej zisťovania. Pojem spokojnosti porovnáva s lojalitou a uvádza nástroje pre zabezpečovanie a meranie lojality. Tiež sa zaoberá fázami budovania vzťahov so zákazníkom. Publikácia ďalej definuje systém manažérstva vzťahov so zákazníkmi, vysvetľuje jeho stratégie, prvky, ako aj proces jeho zavedenia do praxe podniku. Na systém manažérstva vzťahov so zákazníkom nadväzuje systémom manažmentu kľúčových zákazníkov. V závere publikácie sa nachádzajú prístupy štyroch ISO noriem 10001 – 10004 k problematike spokojnosti zákazníka.
NEPREDAJNÉ!
Kontakt na predajcu:
Vydavateľstvo UMB BELIANUM, Tajovského 51, Banská Bystrica
Cena s DPH:  11,20 €

Tvorba web stránok, www.webcreators.sk | Webhosting - HostCreators | Admin