Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

HODNOTENIE PODNIKOVÝCH INTERNETOVÝCH STRÁNOK

HODNOTENIE PODNIKOVÝCH INTERNETOVÝCH STRÁNOK
Typ publikácieVedecká monografia
Rok vydania2018
VydavateľstvoVydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica
Autor (podľa obálky)Peter Laco
Autori z UMBLaco Peter, Ing., PhD.
ISBN978-80-557-1524-7
ISSN
Počet strán124
Hlavný cieľ práce je navrhnúť spôsob hodnotenia podnikových internetových stránok s ohľadom na špecifiká malých a stredných podnikov. V prvej kapitole sumarizujeme poznatky z oblasti využívania internetu v podniku. Charakterizujeme súčasný stav, ako aj silné a slabé stránky, s ktorými musia podniky pri využívaní internetu počítať. Opisujeme štruktúru nákladov a finančnú náročnosť, ako aj legislatívne aspekty vytvorenia a prevádzky podnikových internetových stránok. Najväčšiu pozornosť venujeme existujúcim prístupom k hodnoteniu internetových stránok podniku, ktoré charakterizujeme z pohľadu návštevníkov, ako aj z pohľadu podnikov. V druhej kapitole nadväzujeme na teoretické prístupy, ktoré porovnávame s výsledkami vlastného empirického prieskumu v skúmanej oblasti. Realizovali sme štyri prieskumy. Dva boli zamerané na analýzu kritérií hodnotenia podnikových internetových stránok osobitne pre návštevníkov stránok a osobitne pre podniky. V ďalších dvoch prieskumoch sme sa zamerali na špecifiká tvorby a prevádzky podnikových internetových stránok, ako z pohľadu podniku, tak aj z pohľadu špecializovaných firiem, ktoré tieto stránky pre podniky vytvárajú. Tretia kapitola vychádza z podrobnej analýzy existujúcich teórií a prístupov hodnotenia stránok, ako aj výsledkov realizovaných prieskumov. Na ich základe najprv formulujeme návrhy týkajúce sa metodiky hodnotenia internetových stránok. Pre konkrétnu metodiku sme vytvorili aplikáciu, pomocou ktorej je možné zistiť úroveň podnikových stránok. Následne kvantifikujeme cenu podnikových internetových stránok na základe cenového výskumu, ako aj na základe vybraných kritérií hodnotenia. Na záver uvádzame návrh opatrení na zvýšenie úrovne podnikových internetových stránok.

Tvorba web stránok, www.webcreators.sk | Webhosting - HostCreators | Admin