Typ publikácie | Vedecká monografia |
Rok vydania | 2017 |
Vydavateľstvo | Vydavateľstvo Belianum, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica |
Autor (podľa obálky) | Jaroslav Ďaďo, Janka Táborecká-Petrovičová. Ľudmila Nagyová, Daniela Zajková |
Autori z UMB | |
ISBN | 978-80-557-1203-1 |
ISSN | |
Počet strán | 246 |
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.